Änggårdens Yrkesskolor
StartOm ossBilderGästbokEleverRegistreraFlera sidor

Visst minns ni keramiktavlan i matsalen

"Kämpebryggan år 1787"
keramiken gjord av
Marian Zawadsky 1965
Tilgmans Keramik

Om ni ger er till tåls lite så kommer ännu en av Ellerts fina låter. Tar en liten stund att ladda ned bara.

Den här gången är det

I Could Easily Fall In Love With You

Fortfarande efterlyser vi bilder och annat material runt skolan och dess elever.

Lite grann har vi fått in som ännu inte kommit ut på sidan men vill gärna ha mera.

Tyvärr har en hel del försvunnit efter en datorkrach. Så ni som skickat in bilder och liknande som inte kommit ut på sidan kan kanske skicka det en gång till så skall jag göra ett försök att få ut det på sidan.

Nu behöver vi lite hjälp av er alla ute i Landet.

Det har visat sig vara riktigt svårt att hitta elever som gått på skolan efter sommaren -72. Skulle någon av er minnas någon elev från den tiden som inte finns med i listan över elever vi har kontakt med, vill vi gärna att ni hör av er.

Mail eller telefon spelar ingen roll. Bara vi får lite namn att jobba med så skall det nog gå att hitta en hel del gamla vänner. Varför inte ta och bläddra runt bland bilderna i albumet, kan kanske underlätta lite.

.

Personuppgiftslagen (PUL)

Eftersom vi har en lag om personuppgifter (PUL) som omfattar även bilder, vill vi att alla som besöker sidan fyller i registreringsdokumentet.

Detta gäller även alla er som redan registrerat sig. Får vi inte in era registreringar kan vi bli tvungna att ta bort en hel del bilder och namn från hemsidan, vilket vore jättetråkigt. Många runt om i landet har hjälpt oss genom att skicka in bilder för att skapa vårt fotoalbum och vi vill gärna behålla det som det är.

Vi är några stycken som gör ett försök att se vad som blivit av alla gamla elever från denna ganska unika skola. Gå in och titta på bilderna och se om du eller någon av dina gamla vänner finns med, passa också på att rösta. Vi vill gärna veta vad du tycker.

StartOm ossBilderGästbokEleverRegistreraFlera sidor